2011. augusztus 30., kedd

Hideg őszibarackleves

Vettünk pár új tányért, és muszáj volt valamit tálalni benne. Vettünk 3 kiló őszibarackot, nagyon finom volt de kicsit ütődött, muszáj volt gyorsan kezdeni vele valamit. Így lett hideg őszibarackleves.

Hozzávalók:
3-4 nagy barack megpucolva, feldarabolva
1 l víz
3 evőkanál cukor
fél citrom leve
1 kávéskanál rumaroma
2,5 dl habtejszín

Kicsit másképp készült, mint ahogy a hideg gyümölcsleveseket szoktam csinálni, a fő különbség, hogy ebben nem volt sűrítés. Most először felfőztem a barackot (vízzel, és a mindenféle ízesítőkkel), aztán hagytam kihűlni. Mikor kihűlt, kb. a felét összeturmixoltam a tejszínnel, és utána visszaöntöttem a darabos barackhoz. Nem nagy konyhai kaland, ami az elkészítést illeti, de a nyárvégi kánikulában jól esett (és fogyott a barack!).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Creative Commons Licenc
A bejegyzésekben szereplő valamennyi fotó szerzői jogi védelem alatt áll és a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható.